gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

Budak Perempuan itu adalah Aku

Friday, June 3, 2016 @ 9:37 AM | 0 Comment [s]


Memang aku yang sentiasa menyakiti hati-hati orang
memang aku yang selalu memulakan segalanya
yang tak pernah fikir panjang
tak pernah fikir apa yang bakal jadi kemudiannya.

Namun setelah itu aku yang menanggungnya
aku yang tak pernah lari dari rasa bersalah
takkan pernah tenang setelah itu
sentiasa meratapi kemudiannya.

Ya, aku tahu aku tak sempurna
dan kau tak perlu mengingatkan aku tentang itu
kerana aku tak pernah lupa
aku tahu aku siapa.

Tak apa jika aku yang harus disalahkan
kau boleh tunding semuanya ke atas aku
kau boleh cerita pada semua 
tak apa aku masih boleh terima.

Percayalah aku memang bukan seorang yang baik
aku cuma budak perempuan yang pernah menyakiti hati yang lain
dan juga kamu
aku sentiasa melakukan salah kerana aku memang manusia biasa
manusia yang tak pernah lari dari kesilapan.

Maafkan aku.


Photobucket



| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • thanks for tagging me
  • nak jadi penulis
  • bebel-iannnn
  • im back
  • sabar je ni
  • soalan cepu mas dari blogger lain .
  • lama tak berkongsi cerita
  • Berdikari or beli kari . Er ?
  • Matriculation's life: makin kurus kah ?
  • cerita seram lagi benar @ kmj
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!