gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

thanks for tagging me

Wednesday, January 27, 2016 @ 6:37 AM | 0 Comment [s]


orite malam semua.

thanks cik anne sbb tagged saya.
so marilah menjawab segala apa yang telah ditanya.

True fact about yourself. 
em. okay. point form je la k?
  • saya pendek. saya gemuk, em chubby actually. tinggi 150cm je. kot ?
  • suka cokelat.
  • tak suka serangga terutamannya lipas. 
  • orang kata fatin sombong. bukan sombong tapi pemalu nk tegur orang dulu,
  • sensitif . ye kot, kuat menangis ? em nangis lah jugak. perempuan kan, tipu tak nangis.
  • seorang pemendam. banyak berahsia. 
  • banyak cakap dgn certain orang, menggila dgn org tertentu sahaja,
  • takut ketinggian, kegelapan, lol. tapi makin berani da skrg.
  • pemalas. hhahahaha ye memang.
  • tapi tekun. (umi kata) kahkahkah
  • kalau buat sesuatu, aku akan buat sampai puas hati.
  • tak suka orang tinggikan suara bila bercakap. tp jgn ckp plahan sgt nnt tak dengar
  • apa lagi nak tau ?
  • banyak kelemahan dari kelebihan.
  • banyak sakit, eczema, migraine, etc
  • tak manja pun. kalau kena campak masuk hutan boleh kot survive. (hopefully)
  • am insecure person. yaaa. 
  • low self esteem. 
  • sanggup susahkan diri demi org lain (selalu cmni)
  • terlalu cepat kesiankan orang. kdg tak kena pada tempat
  • panas baran kot. tak pandai kemas uma, tak pandai masak, selalu susahkan orang.
  • nak tahu lagi boleh pm. lol
Siapa yang akan korang cari dulu kalau korang dalam kesusahan? Sebab?

hm. apa ya, mcm yg da diberitahu. aku seorang pemendam. jrg sgt cerita masalah dgn org. paling2 pun dgn kawan. klau dengan family pun susah nk bgtau masalah. sampai abah pernah cakap "atin kalau ada masalah jangan diam ja, habaq." tapi kalau duit habis abah aku cari dulu kahkah.

tbh, aku banyak cerita dgn arif dulu, tah la sebabnya dlm byk2 orang dia seorang pendengar yg baik. dari A to Z aku cerita kat dia, n selesa lah dgn dia dulu even bcinta jarak jauh. setiap baris aku taip smua dia reply. ya, tp tu dulu. skrg dah tak.

k la jwb soalan tu balik, aku rasa kalau aku ada masalah aku akan cari wani n piqa dulu. diorg kawan baik aku kat kolej. bnyk share dgn diorg, diorg byk nasihat aku. sem dpn aku sebilik ngn wani. makin byk la aku akn story ngn wani.

Best memories ever ?

banyak sebenarnya. takleh pilih pun.

kenangan dengan kesayangan. everything about us.

masa bufday kat matrik dulu, diorg buat bufday surprised. yang paling best dan paling sweet kot. k nanti aku citer balikk tunggu bufday aku tahun ni nanti aku update cerita tu kat blog. k

haa paling best. ha time ni single k.
masa bln 12 dlu, masa fita gravity. hahahahahahaha dpt tgkap gmbar berdua ngn crush. main game werewolf ngn dia 2 kali, ehh banyak gila kenangan masa fita week tu. sumpah happy. psstt dia tau yg aku syok kat dia n dia layan je, sampai piqa jeles, nanti aku cerita part ni. tunggu aku update. tapi alah for fun je, masa tengah single kot. utk mengubat hati yang lara je pun tak serius pun. 

Jenis sports yang korang suka?

tak stick ngn memana sport pun, bknnya atlet pun k. main ikut suka. masa kecik2 swim lah paling suka.
badminton, bola baling, jaring, tampar main jee. bola sepak tu aahhh stakat sepak buduh2 je.
masuk uni langsung tak main pape sport, main badminton jela tp jarang.

Suanana yang menjadi feveret korang?

aku suka tempat yang tenang, tak suka tempat crowded, yg bising. kalau tak mmg migraine lah. 
dan lebih privacy lebih baik.

Target/goal yang mesti dan wajib korang capai untuk tahun 2016?

huyoo target goal. semoga aku dpt buat plihan terbaik utk fyp. dpt maintain pointer atas 3. nak terer digital drawing, terer digital realistic drawing. hah entahla. takdelah goals sgt pun. 

ha tu je lah k terima kasih sebab tanya. kalau tak mmg berhabuk lagi la blog ni. lama tak vaccuummmm. hihi bye.

Photobucket


| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • nak jadi penulis
  • bebel-iannnn
  • im back
  • sabar je ni
  • soalan cepu mas dari blogger lain .
  • lama tak berkongsi cerita
  • Berdikari or beli kari . Er ?
  • Matriculation's life: makin kurus kah ?
  • cerita seram lagi benar @ kmj
  • handphone. rusakk.
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!