gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

bebel-iannnn

Thursday, July 9, 2015 @ 2:58 AM | 0 Comment [s]


petang semua.
seperti kebiasaan, aku cuma akan post bila mana jari aku gatal nak menaip.
segala apa yang aku post ni hanyalah sebagai simpanan diri semata-mata.(diary)
sepuluh tahun lagi aku akan sengih sesorang kalau terbaca diary ni. kalau lah kan. kalau.
 lol
ok. sekarang gua sedang dalam peringkat pertama untuk mereput.
baru start cuti. seminggu lebih baru. masuk balik untuk tahun kedua bln 9 ni.
waaaa cepatnya masa, rasa macam baru masuk je ke uitm tu.
pejam celik lagi dua tahun untuk habiskan degree. apa yang menarik insyaAllah gua grad umur 22 tahun. hiks. muda ennn. untung ahh masuk matrikk . fast track walaupun belajo sains macam nak mental. masuk degree rasa cam tak belajo tp buat benda ngarot yang takleh diterima otak.

overall gua boleh conclude semester dua kali ni sakit sebab gua tak terer digital. ahhhh nak nangis.
tp takpe. masih dalam proses memperbaiki lagi skill..
 macam biasa la. taknak aim lebih sem ni. target maintain pointer je. tak target dekan sebab ada subjek gua tak nampak effort gua bagi banyak. cam subjek acting,drawing,dimensional design tu smua gua tak target. hmm. tawakal jela.


kalau nak compare gua still seronok belajar kat uitm klau dibandingkan dengan matrik sebabnya kat uni, dah takde dah lecturer nak push2 kau torture kau, dah besar en, pandai lah nak hidup.
tapi klau kat matrik, dpt lecturer yang angin tak menentu yang sekejap cam ribut sekejap angin sepoi2 bahasa seteghesssss gilos baqhang. dah laa ngajor cam kejar ferrari pastu dia expect kau genius tahap otak einstein kau tahu. aku plak jenis loading lama. hahaha memang sakit la. 

tapi kalau bab kawan, gua prefer matrik, sebabnya kat matrik ni susah sama2, senang pun sama2. thats whyyy. nangis sama2 gila sama2 kena marah sama2. semua sama2 lah senang citer..
seronok lah gak. dan yang lagi best, semua sebaya, paling2 pun tua setahun yg mana bdk2 pdt jela.
so jumpa sesiapa pun kita tau tu smua setaraf, takdenya yang bajet2 senior ke apa. nak kerek2 tu takde.
dann yang paling best tahap tinggi, kau nak usha sesapa pun boleh, nama pun sebaya en. kat matrik ni jejakanya tampannss k. hahahahaha. acah2 jela. lol

gua rindu sama rummets gua. mei ling ! zeyra n haidar.
paling rapat opkos zeyra. ngn mei ling pun. haidar ok2 je. rapat la gak.

so, ni gambar gua dengan rummets kesygn. 




n bawah ni plak abu. gua rindu abu. hahahaha. tukang beli burger utk gua. almaklum la sana kitorg takleh masuk kafe laki, n laki takleh msuk kafe prmpuan. sebab tulah kami berempat sangat memerlukan abu. ahahaha. abu ni cuma kwn baik aku kat sana. tak lebih. dia la yg selalu hiburkan aku. selalu stdy dengan aku memalam, kdg bila balik keyell, takde teman , dia lah yg sudi temankan. lol. kwn suka carik gadoh dia ni. rindu time makan choc tuu! abu bengong. 
kadang melting gak ngn dia. cara dia pandang aku tu menusuk ke kalbu. tp abu tetap abu hokayyy. ahahahaha.
gmbar bawah ni time kau sakit, ingat kita tgh final exam time tu besok ada paper bio,
pagi tu masa tgh siap2 diri, kau call kata kau kjap lagi kena operate. terkejut gila. tak tahu kau sakit tiba2. alhmdulillah semuanya berjalan lancar kau selamat. nasib la kau tak amik bio. besok tu last day, kita ada paper fizik. kelakar time tu kau jawab exam pakai camtu. kain pelekat ngn baju oren kmj. hahahahah. tak menahan gelak jalan pun terkengkang. kengkang camtu pun kau sibuk gak nak jumpa aku utk amik gmbar kenangan kan. kelako lah abu oi.
cemana pun gua rindu kauu bu. takde org cam kau kat sni nak hiburkan aku. T.T





k dah penat. sambung lagi citer t. byeee



| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • im back
  • sabar je ni
  • soalan cepu mas dari blogger lain .
  • lama tak berkongsi cerita
  • Berdikari or beli kari . Er ?
  • Matriculation's life: makin kurus kah ?
  • cerita seram lagi benar @ kmj
  • handphone. rusakk.
  • Kebenaran Terbongkar : "LIKE & DISLIKE"
  • blog terkini
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!