gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

Matriculation's life: makin kurus kah ?

Saturday, November 16, 2013 @ 10:19 PM | 0 Comment [s]


bila kita dah dapat tempat yang kita tak suka cenggitu lah jadiknya.
kalau boleh semua benda kita tak suka. even yang selama ni kita suka buat pun tetiba jek boleh tak suka. contohnya makan . ye aku suka makan. 
tapi..
masa masuk dulu, aku kurang makan. aku selalu skip makan. breakfast mmg satu benda pun aku tak jamah. lunch pulak memang ikut mood. even ada member ajak lunch, kalau aku tak selera aku terus je naik bilik untuk solat zuhur. then malam, ikut la, kalau seharian aku tak makan, aku turun makan la. kalau lunch dah makan, malam aku kunyah lah apa yg ada kat bilik. 
sedar tak sedar semua baju yang fit tetiba pakai boleh longgar pulak. like seriously. aku ni chubby orangnya. berisi lah jugak . serupa tembikai. tak tak kecik sikit , serupa nenas. haa. k

bila balik cuti, k ada lah sorang dua kata aku dah kurus sikit.
umi abah tak kata apa, macam tu jugak siblings, kawan-kawan yang kata lah.
adik aku,aiman kata aku makin gemuk k. ergh
then kwn aku kata 
"u duduk kmj tak makan ke?"
lol. aku ingat dia nak kata apa la. dia pun kata benda yang sama. 
bila nak dicomparekan balik ketembaman aku ni , memang ada betul jugak . nampak perbezaan walaupun tak ketara. hehe. then balik kampung.. pak ndak, tokwan, mak lang e, makteh, 
atikah, cik ros kata badan aku dah susut. k nampak tak betapa gemuknya aku dulu. huahua

jap, nak compare.

BEFORE

gambar:
 1. tahun 2011 kat rumah along (rumah dia sumpah klasik)
2. dalam koc on the way balik taman desa, lepas berbuka di tropicana golf and country club dengan kengkawan tahun lepas.
3. majlis graduasi tahun 2012 di sekolah bersama bob. 
(saja nak tunjuk yang aku ni kecik je budaknya tapi tembamnya mintak ampunnnn)

AFTER



1. minggu pertama pembelajaran di kmj , sebelum ke kelas petang.
2. selepas cuti raya.
3. gambar ni lepas habis buat class photoshoot.

konklusinya, ada la beza sikit walaupun tak banyak kan. kuikui.

sekarang tengah cuti sem, memang naik balik oi badan . hehe.
bahagia k bahagia.

Photobucket


| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • cerita seram lagi benar @ kmj
  • handphone. rusakk.
  • Kebenaran Terbongkar : "LIKE & DISLIKE"
  • blog terkini
  • dinner with my beloved family.
  • sekolah hari ini :)
  • congrats guys :)
  • aliah :D
  • RANTAI BURUNG HANTU HARAM !
  • HARI KE-5 DI TAHFIZ :D
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!