gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

lama tak berkongsi cerita

Monday, October 6, 2014 @ 10:14 PM | 0 Comment [s]


hai dannn saya ingin mengucapkan selamat kembali kepada diri saya sendiri. 
k nampaknya aku ni memang macam biskut. kejap ada kejap takde. tapi kan sampai sekarang aku masih tertanya-tanya apa yang dimaksudkan dengan biskut dan mengapa orang masih menggunakan  perumpamaan tersebut walaupun perumpamaan tersebut dikatakan tidak sesuai kerana 
APA KAITAN BIKSUT DENGAN KITA ? lol 
k motif aku menaip harini sebab aku rasa dah lama sangat aku tak share cerita aku.
ni dah masuk tahun 2014 beb. last entry aku bulan nov 2013 kot. lama en? aku tau para pembaca mesti rindukan aku bukan ? (ayat sedapkan hati walaupun tau takde org nak baca blog aku. sob2)
btw, aku dengar blog aku tengah meletup ni. APA CERITAAAA ?
hahahaha. ada org stalk aku diam2 ni. 
hai junior2 kmj ! korang baca story hakak eh. cerita pasal pocong tu bukan rekaan ye hadik2 sekalian.
nasihat hakak buat hadik2, jangan tinggal solat. banyakkan baca al-Quran. biasalah pergi memana pun hade benda halah ni semua. buat derk jeehhh.
hm. sekarang aku dah sambung belajar di uitm puncak perdana.
Programme : FF227 - BACHELOR OF CREATIVE TECHNOLOGY (HONS.) ANIMATION & SCREEN TECHNOLOGY

tu nama mat sallehnya. nama manja course aku animasi. ha kan senang. paham en ?
ala yang buat kartun upin ipin tu le.
kelakar ye dak dulu bukan main lagi belajo sains tulen. dari pom 4 smpai la matrik.
last2 ke bidang ni jugak aku sampai.
alhamdulillah aku lari sains. nak buek cemano. aku tak minat sains baq hang.

so syukur jela.
hm. k. nanti aku akan share kan pengalaman aku jejakkan kaki ke alam universiti.
nantikan cerita hakak ye hadik2.
tata !
Photobucket


| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • Berdikari or beli kari . Er ?
  • Matriculation's life: makin kurus kah ?
  • cerita seram lagi benar @ kmj
  • handphone. rusakk.
  • Kebenaran Terbongkar : "LIKE & DISLIKE"
  • blog terkini
  • dinner with my beloved family.
  • sekolah hari ini :)
  • congrats guys :)
  • aliah :D
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!