gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

soalan cepu mas dari blogger lain .

Thursday, October 9, 2014 @ 6:40 AM | 0 Comment [s]


selamat malam 
k malam ni aku nak jawab soalan2 dari seorang blogger ni.
this is her link. click on me pretty please
ni cuma random tag je. 
nak buek cemanoo blog aku ni bertuah sgt so secara hormatnya saya akan menjawab setiap persoalan yang telah ditimbulkan. gitu haa .
so soalannya berbunyikk beginikk
1. minat tengok runningman tak ?
-hmm, tgok jugak kalau dah bosan sgt. tu pun tumpang tgok bila siblings lain ngadap citer tu dari pagi je. fyi, adik and hakak aku tu gila citer koreaaa. semua species/types diorang layan.
2.kongsilah serba sikit kenangan bersama orang tersayang ?
-hmm. k smua orang aku sayang. so cemana ni. takan nak share semua sekali ye dok ?
banyak sangat kenangannya. tak dapat nak pilih. biar ku simpan di dalam hati. tsk tsk,
hehe
3.impian terbesar ?
- kalau tanya aku, mestilah aku nak berjaya dalam hidup. punya keluarga sendiri dan ada anak sendiri yang omel2 spertiku uhuk2. hidup dengan orang yang sayangkan aku, bahagiakan family aku.. tengok parents bangga ada anak macam aku. i wish.hopefully. aamiin.
4. kenalkan diri ?
- k aku seorang yang tak cukup inci. even sekarang ni dah masuk uni, orang still akan tanya adik sekolah kat mana ? lol smpai pengsan. nak buat cemana. genetik, bapak gua tak cukup inci jugak tapi apa yg aku tak paham apesal akak n adik aku ikut genetik atuk aku. tinngiiiiiii . mencinyaaaaaa
takpela.syukurlah mcm mana pun. then aku seorang yg gilakan choc, kau bagi jelah cokelat ape pun janji bukan jenis yg duit syiling n bola2 tu tak mau. nak cekelaatttt mahaiii. ceh demand gila.
nak tau banyak sila baca post aku yg ni 
kebenaran terbongkar
5. apa lagu peberet aku ?
- breathless by shayne ward
-kau dihatiku by zainal abidin
-semua lagu maroon 5
-lagu yang menenangkan
6. kenangan yang tak boleh lupa ?
-kenangan belajar dimatrik. kat situ lah aku belajar berdikari. belajar erti kegagalan, erti persahabatan, erti STRESS YANG SEBENAR-SEBENARNYA.
-kenangan sebelum berpisah dengan roommates. especially time nak berpisah dengan meiling, aku tak sangka aku akan menangis lepas dia pergi. :')
Photobucket


| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • lama tak berkongsi cerita
  • Berdikari or beli kari . Er ?
  • Matriculation's life: makin kurus kah ?
  • cerita seram lagi benar @ kmj
  • handphone. rusakk.
  • Kebenaran Terbongkar : "LIKE & DISLIKE"
  • blog terkini
  • dinner with my beloved family.
  • sekolah hari ini :)
  • congrats guys :)
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!