gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

sabar je ni

Sunday, October 26, 2014 @ 10:17 AM | 0 Comment [s]


k malam ni aku rasa tak tahan rasa nak menjerit je ni.
 tapi tak terkeluar pulak segala apa yang terbuku dalam hati ni. kalau lah korang paham akuu.. kalau k kalau..
 
tolonglah jangan harapkan aku boleh tak ? mentang2 aku dah tolong buat smuanya awal2 , korang still nak bergantung dengan aku. hello, kita sama2 nak belajar kan . ahhhh. fatiinnnnn kenapa lah kau senang sangat dibuli ni ? ni salah diri aku sendiri. aku selalu camni. sanggup susah kan diri semata taknak tengok orang susah.
teringat balik dulu.. masa matrik, aku ada bagi idea kat diorg cemana nak design banner utk project dinamika. last2 kali diorg give up, aku yg kena bawak balik banner tu n siapkan smpai tak tidur pagi buta smata2 nak siapkan benda alah tu sorang2. sedih kau tau. dah sbb tu idea aku, jd aku sanggup siapkan even tu bkn tugas aku. teruk betul aku ni. kesian kat orang tak bertempat.
erghh
then baru2 ni, utk class academic writing, dah la group lect bagi randomly, aku tak kesah siapa group mmber aku, at least sama2 lah buat kerja kan? aku dah banyak kali pesan kat diorg cari point la benda tapi smua buat releks je. sampai last2 aku dah malas nak tnggu diorg aku jela buat essay tu sesorang, group lain smua bahagi tugas. bukannya aku tak bagi tugas kat diorg, masalahnya bila dah bagi smua refer kat aku balik cemana nak nii.. cemana nak ituu.. haih, korang da degree kot ?
dah aku buat essaynya, aku pun haraplah diorg dpt tolong buatkan slide. lect nak 4 slides je kot. bukan susah mana, tapi camtu jugak la. semua buat tak tahu. nak taknak aku siapkan slidesnya jugak. dah tu print,binding paperwork pun aku. nampak tak everything aku buat ?oh gosh. aku nak marah pun tak smpai hati. kadang pikir siapa lah aku nak marah diorg. dah macam tu presentation mmg hampeh lah. dah smua aku buat kan. topic aku buat tu pulak byk scientific terms mmg berbelit lah lidah diorg masa nak present tu. haaa aku dah pesan kot , suh prepare awal. dah jadi mcm tu apa boleh buat kan? markah presentation masing2 punya. kalau lah aku kejam rasanya nama diorang tu dah lama takde kat cover page. hmm. nasib lah aku ni baik orangnya. puiiii poyos gilak.
then besok ada simple presentation , benda masih tak berubah. Ya Allah, tah macam mana aku nak tegur diorang. sampai last2 piqa yg marah aku sebab bagi muka kat diorang. yang lagi syok. husna pi marah si mirza.. korang dua jela yg paham aku. 
kesimpulannya, fatin bila kau nak berubah do ?
Photobucket


| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • soalan cepu mas dari blogger lain .
  • lama tak berkongsi cerita
  • Berdikari or beli kari . Er ?
  • Matriculation's life: makin kurus kah ?
  • cerita seram lagi benar @ kmj
  • handphone. rusakk.
  • Kebenaran Terbongkar : "LIKE & DISLIKE"
  • blog terkini
  • dinner with my beloved family.
  • sekolah hari ini :)
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!