gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

handphone. rusakk.

Friday, November 15, 2013 @ 5:10 AM | 0 Comment [s]



nampak tak title post ni ? hm. sedih . sedih sebab tak dapat nak contact dengan kengkawan kat matrik tu ha. banyak benda nak settle sebenarnya. tak dapat nak contact sebab da save number diorang kat phone. bagus lah kan. memang bagus sgt. tulah bijak sangat . 
kalau pakai phone tu rasa takdelah aku bosan tahap dewa ni kat rumah. cause wechat aku tu tak pernah berhenti bunyik. penuh dengan notification sebabkan group yg ada. tak ELVIRA, konfem group Ms25.
classmates aku ni banyak mengarut je. haha.
kalau whatsapp pulak yg byk bunyik mesti group Usop's family. ngee~
itu lagi la banyak mengarut. mengarut ngan pakcik makcik aku ler. diorang semua walaupun dah 20-40an. otaknya penuh air. celah mana air tu masuk aku tak tahu, kakaka.
k back to my problem. HANDPHONE ROSAK. kena hantar kedai. nak kena tunggu abah yang hantarkan. abah ni memang susah sikit. pape dia sendiri nak settlekan. cemana anak dia nak berdikari  ni. hm. k tak apa. harap phone cepat diperbetulkan karena gue udah enggak tahan asik typo karena itu phone suka bangat auto correctnya and dia punya setting sangat tuttttt. ergh .
sekarang pinjam sat fon lama umi a.k.a lumia. sumpah la tak best, saje je nak cecuba. umi dah upgrade, pakai note 3. cehh. then dia tak berhenti la ngadap pesbuk,wechat,wassep. nasib umi takde insta. kalau tak stiap hari nanti umi keje posing ala-ala peserta america's next top model jehhh. lol
k la. sebenarnya aku tak berapa sihat ni. nak demam rasanya. hingus pun asik meleleh. nak tengok ? lol
tapi aku rasa nak menaip lagi ni. cemana ni. cemanaaa?
hm. ni phone ku yg sedang rusakk.

takleh nak rotate pulak.. 
s3 tu boleh on sampai situ jeh. pastu dia keep on blinking smpai bateri habis. hm.
k nokia tu keypad dia sampai dah nak tercabut aku guna. kikiki. 

jap. aku pun nak posing jugak lol.





muka bahagia phone rusakk !







kenyataannya saya demam *lap hingus* 
tapi tak macam demam pun. gambar ni semua menipu  !!!!
Photobucket


| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • Kebenaran Terbongkar : "LIKE & DISLIKE"
  • blog terkini
  • dinner with my beloved family.
  • sekolah hari ini :)
  • congrats guys :)
  • aliah :D
  • RANTAI BURUNG HANTU HARAM !
  • HARI KE-5 DI TAHFIZ :D
  • Hukum Melukis Objek Manusia Atau Binatang
  • manyak malang ini hari !
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!