gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

blog terkini

Sunday, November 10, 2013 @ 3:48 AM | 0 Comment [s]


Assalamualaikum 
Setelah berhari lamanya , akhirnya aku dapat kembalikan semula blog aku. LOL.
sebenarnya bukan dapat kembalikan blog, tapi kenyataannya aku guna url belogg lama aku ni kot.
belog yang dah  setahun aku ceraikan. kini kembali ke pangkuan aku. k hambar.
sedih baq hang. tetiba aku punya blog jadi caca marba. 
jap apa mksud caca marba ? wujud tak ayat tu ?
serius ni nak tahu. k lupakan.
hm. blog yg ber "url" kan ceritagadisfebruari tu memang tak dapat lah aku nak selamatkan.
tunggu masa nak delete je ni. tunggu sikit hari je lagi. 
( sebenarnya kalau aku nak delete sekarang pun takde masalah )
MALAS MALAS MALAS MALAS. 
teruk dah budak ni.
banyak cerita yg aku dah update kat blog tu. how sad. sob sob *hingus meleleh*
ahh. tak apa tin.. memandangkan kita dah nak masuk semester baru...tahun baru..
 kita pun kena lah ada AZAM baru SPIRIT baru (semangat k semangat maksud aku, bukannya ROH) dan paling penting sekali. BF baru. err. sorry. tetiba je TER auto correct . hehe
aku tak tahu lah, lepas ni mesti ada je member aku akan tanya 
"tinnn ! kau tukar link blog lagi eh"
hmm. kali ni TERPAKSA weh TERPAKSA.
maap la nohh.
haha. kalau diingatkan balik, punyalah banyak url blog yg pernah aku bina.  (bina lah sangat)
antaranya ialah :
jap sebelum tu, kau jangan gelak k. aku tau aku ni mmg lawak. err.
1. heymushydolly.blogspot.com (first blog)
2. coretansigadismerahjambu.blogspot (digunapakai sehingga kini )
3. belladonna.blogspot.com (ni rasa lawak k lawak)
4.perfectlyimperfect.blogspot.com
5.adorable-monster95.blogspot.com
6.ceritagadisfebruari.blogspot.com
7.superbbmonster.blogspot.com (guna seminggu je)
8. guna balik yg no.2 tu. hehe (idea kering)
kenapa ? tak percaya ka? lol 
ni pulak antara header yang aku sempat guna.
sumpah la tin rajin gila kau *cakap depan cermin*

aku suka header ni ! 
aiman cakap "tin, bila nak berubah"
malunya adik sendiri tegur camtu. *sorok muka dalam beg sekolah*
nampak sgt childish. huwaaa T.T





yang ni aku tak transparentkan. ingat senang ke nak transparentkan gambar.
perlukan kesabaran level ke 89 k.








ni header yang aku buatkan untuk chaca. atas permintaanya sendiri.
free of charge okay. :D


kbye. perut dah buat konserto terakhir. nak makannnn!
wassalam.
Photobucket


| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • dinner with my beloved family.
  • sekolah hari ini :)
  • congrats guys :)
  • aliah :D
  • RANTAI BURUNG HANTU HARAM !
  • HARI KE-5 DI TAHFIZ :D
  • Hukum Melukis Objek Manusia Atau Binatang
  • manyak malang ini hari !
  • lipas ? ouh.geli gila beng !
  • cinta?
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!