gadis merah jambu




m
e
s
s
a
g
e

sekolah hari ini :)

Thursday, January 12, 2012 @ 8:26 PM | 0 Comment [s]


hello !

oke, ni first post pasal sesi persekolahan tahun 2012.

macam mana sekolah hari ni ?
haha, terus terang..sekolah makin bosan. tapi lagi bosan kalau tak pegi skolah :D
sebab,kat rumah tade yg nk buli aku, tade yg nk buat aku tension mcm kat skolah.
tapi aku suke pegi skola . haha. sengal kan.

citer pasal skola hari ni..
mnggu ni,ade pndaftaran untuk kelab dan persatuan untuk kokurikulum !
jadi stiap pagi,kitorang akan rugi 2 masa . bg budak2 yg malas mmg dorg suke lah.
ceh *nak kata aku rajin lah ni. pirah~

dalam pkul 7 aku smpai skola, biaselah anak cikgu. turun keta kat dlm kawasan skola,
turun je keta, jln nk ke dataran tu dah amek msa 5 mnit. sbb ape ? sbb aku suke jln2
sambil menikmati udara pagi yang segar ! haha. sempat berlenggang lagi. tak peduli kiri kanan dah. sampai je dataran perdana. dduk lah kat barisan klas tu.
kbetulan aku bratur blakang ying kei a.k.a the girl who sit beside me..

tbe2, dy hulurkan kad..KAD TAHUN BARU CINA. haha. actually ni la fisrt time aku dapat kad chinese new year, seblum ni tade plak yg nk bg. yela, ak mne la smbut thun baru cina. tp ni sbnarnye slh stu tugasan kitorang. hee ~
kitorang mmg kne wt kad untuk partner msing2 lam klas. dsbbkn nk dkat thun baru cina lah dy wt kan aku kad tu. aku pon kne wt kad untuk dy. tp besok baru aku kasi dy.
cantik kad tuh..sampai kwn2 yg baris kat sblah kitorang sume nk tgok..haha.

kat bwh ni kad nye :)

nice right ? siap ade keychain lg taw :D


wah, tgok dalam ni..myk btol idea dy . hee~
jigsaw puzzle !


haha, can't read ? good. it just for me. :P
btw, thnx a lot CHAN YING KEI. iloveyoufriend :D

haha, lepas dah bunyi loceng. perhimpunan pon mula..leceh2. sesi silent reading.
then pndaftaran bg klab sukan dan pmainan pon dmulakan dgn tingkatan 1..lame kot dduk kat dataran tu, sumpah aku geram kat si rahim. tiap2 ari aku pnye nsib mlg ,kne baling btu2 yg kcik2 kat tapak phimpunan..ish, sbar jela dapat classmate mcm dy. mereng2. haha.

kat klas blaja mcm biase, hari ni. rahim ade bnde nk share ngn aku. dy da ade GF ! omg.omg.omg! huahuahua.

weh,congrats weh. cinta mukabuku jgk kau ! tulaa, kau perli aku lagi. kan kne balik. haha.
btw, hope korang bhgia. awek mcm amoy eh. haha. she's cute. seriously. budak seremban tu..
hahaha. okey2. aku tnk bahan lbey2. kang buatnye dy bce blog aku. mampus den..

fyi. rahim tu one of my bestfriend , walaupon stiap HARI KENA BULI DGN DIA !

haha. oke2. tamat !



| |
The Owner

hey stalker, supp ? thanks for viewing my official page. if you want me to follow your awesome blog, just leave your link in my cbox. insyaAllah i will follow you people. adios !

Navigations!

Diary About Stuff Site

hit that button

Blog Archive

  • congrats guys :)
  • aliah :D
  • RANTAI BURUNG HANTU HARAM !
  • HARI KE-5 DI TAHFIZ :D
  • Hukum Melukis Objek Manusia Atau Binatang
  • manyak malang ini hari !
  • lipas ? ouh.geli gila beng !
  • cinta?
  • last day kat pondok tahfiz al-qur'an?
  • pngetua bersara n bufday auntyy azie !
  • Follow Me!


    The Credits!

    Template by : Farisyaa Awayy
    Basecode by : Nurynn
    inspired by : Miss Bambam
    ideas by: Fatin Nur Hanani

    Best View at GOOGLE CHROME!